Thursday 3 October 2019

BBM3410satu2019: SUATU KETIKA

Keluargaku, Syurgaku




Assalammualaikum rakan-rakan sekalian, hari ini saya akan ceritakan serba sedikit tentang keluarga kesayangan saya. Keluarga saya terdiri daripada 5 orang. Saya mempunyai 3 orang adik beradik. Ayah saya bernama Zulkifle Bin Ahmad Adnan. Umi saya bernama Fadzilah Binti Hashim. Saya mempunyai 2 orang adik. Seorang perempuan dan seorang lagi lelaki. Yang perempuan bernama Nur Zulfatul Fakhira dan yang lelaki pula bernama Muhammad Zulfan Fatihin. Mereka masih lagi bersekolah. 

Keluarga saya penuh dengan kasih sayang dan harmoni. Jika salah sorang daripada kami sakit, kami akan cepat-cepat membawanya ke klinik atau hospital. Kami sangat menjaga antara satu sama lain. Saya sangat sayang keluarga saya. Semoga kasih sayang ini berpanjangan hingga ke syurga......

Pen merah,
Pen biru,
Ayah umi marah,
Tandanya mereka sayang pada you.

No comments:

Post a Comment

GAMBAR BERSAMA KALENDAR

1. Muka hadapan kalendar 2. Bulan Januari 3. Bulan Februari 4. Bulan Mac 5. Bulan April 6. Bulan M...